Steunkousen Klantenservice

Wij helpen je graag persoonlijk met het beantwoorden van jouw vragen

Je kunt jouw vragen of opmerkingen stellen via het contactformulier of stuur een mail naar order@steunkousen.nl. Vragen over een lopende bestelling kunnen alleen per mail en voorzien van het ordernummer gesteld worden. Dit komt omdat wij uit verschillende magazijnen leveren. Voor vragen over een lopende bestelling graag dit online formulier invullen zodat we alle gegevens gelijk voorhanden hebben en je sneller kunnen helpen. Wij nemen dan binnen 24 uur contact met je op.

Wij zijn lid van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie, zodat jij als klant altijd in jouw recht staat. We doen er alles aan om klachten te voorkomen. Toch is het mogelijk dat je, door welke oorzaak dan ook, niet geheel tevreden bent. Heb je na contact met onze klantenservice toch nog een klacht? Dan willen we dat graag van je vernemen.
Wij vragen je daarom contact met ons op te nemen via het contactformulier.

Klachten

Uiteraard is er ook de mogelijkheid om jouw klacht per post in te dienen. Voor een snelle en correcte afhandeling van jouw klacht vragen wij je vriendelijk om de onderstaande gegevens te vermelden: jouw naam, adres, woonplaats, jouw klantnummer en/of bestelnummer. In geval van een klacht/geschil kun je ook terecht bij http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Je kunt jouw klacht, onder vermelding van de bovengenoemde gegevens, opsturen naar:

Steunkousen.nl
T.a.v. afdeling klachten Steunkousen.nl
Merwedestraat 48K
3313 CS Dordrecht

Zodra jouw klacht door ons is ontvangen, ontvang je binnen 5 werkdagen telefonisch of schriftelijk een inhoudelijke reactie van ons. Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan De Geschillencommissie, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag.


Meer informatie over:

bezorgen- bestellen en levering

- betaalmogelijkheden

- retour sturen 

- veel gestelde vragen 

- veilig bestellen 

- algemene voorwaarden

Vragen? Start chat

8023